הרב שי פירון: "סכנה קיומית למדינת ישראל"

אסתי פלד 1 Comment on הרב שי פירון: "סכנה קיומית למדינת ישראל"

שר החינוך לשעבר מטעם יש עתיד, הרב שי פירון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מה שקורה עכשיו זה לא פשוט, הסטטוס קוו שהחזיק מעמד שבעים שנה מתפרק. ניסיונות הפירוק מגיעים משני הצדדים, וזה סכנה קיומית למדינת ישראל" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "צריך להסתכל על התמונה, שבזמן הרפורמה, מגישים חוקים שנותנים לחלק מהציבור הרגשה שמשנים את אופי המדינה. חושבים שרוצים לשנות את מערכת המשפט כדי להעביר עוד חוקים".

"זה התנגשות בין זהויות ותרבויות, מה שקורה עכשיו זה לא פשוט, הסטטוס קוו שהחזיק מעמד שבעים שנה מתפרק. ניסיונות הפירוק מגיעים משני הצדדים, וזה סכנה קיומית למדינת ישראל" הוסיף. "מה שקורה באולפנים עם ויכוחים על מספר השופטים בוועדה, זה לא הסיפור".

"לדוגמא ניקח את נושא הרחצה בהפרדה, אדם חילוני זה מפריע לו, מטעמי נוחות. אם החרדים היו באים ואומרים אנחנו צריכים חמישה שבועות בשנה חופים נפרדים, זה היה שונה לגמריי" אמר.

"אני בעד שרשויות מקומיות ייתנו לציבור מימון של אירועים בהפרדה. ללכת יותר מידיי ימינה או יותר מידיי שמאלה, זה יקרע אותנו. צריך למצוא את שביל הזהב, אבל לא עושים את זה כי אנחנו כוחניים" טען פירון. "בחוק החמץ, למה לא עשו פינה לאוכלי חמץ ערבים וחילונים בדיוק כמו שיש פינת עישון לאנשים מעשנים".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות